Časté otázky

Jak si stáhnout objednané produkty z webu

Informace, jak si stáhnout objednané produkty zasíláme po zpracování platby emailem. Bohužel email není úplně spolehlivý, proto můžete použít následující postup pro zobrazení odkazů ke stažení za objednané a zaplacené produkty:

  • Nejprve se přihlaste formulářem vpravo, nebo na stránce Přihlášení
  • Pokud ještě nemáte uživatelské konto, zdarma se zaregistrujte ZDE
  • Pokud si nepamatujete heslo, můžete požádat o nové kliknutím na odkaz
    „Zapomněli jste heslo?“ pod přihlašovacím formulářem
  • Po přihlášení se Vám pravděpodobně zobrazí stránka Pro klienty
  • Vyhledejte produkt, který jste si objednali a klikněte na název
  • Zobrazí se stránka, kde se nacházejí odkazy/tlačítko ke stažení
  • Pokud tam odkazy nejsou, pravděpodobně ještě neevidujeme Vaši platbu
  • Přehled Vašich objednávek najdete na stránce Seznam objednávek
  • Odkazy ke stažení se zobrazí, až když je objednávka
    ve stavu Zaplaceno nebo Vyřízeno
  • Pokud chcete získat více informací o své objednávce, kontaktujte nás ZDE

Nefunguje mi stahování objednaných souborů

Pokud se Vám nedaří stáhnout objednané soubory, prosím napište nám ZDE. Zašleme Vám emailem náhradní odkaz ke stažení přes jiný server, nebo Vám objednané produkty zašleme (pokud to bude možné) na CD poštou. Některé naše online školení není možné zasílat na CD. Existuje mnoho operačních systémů a internetových prohlížečů a někdy se stane, že to v určité kombinaci nemusí fungovat. Omlouváme se za komplikace.

Doručujete produkty i mimo Českou republiku?

Většina našich produktů je k dispozici v elektronickém formátu (MP3, video, PDF) ke stažení z internetu. Máme bankovní účet v České republice a také na Slovensku. Po zaplacení Vám zašleme odkazy ke stažení. Některé produkty zasíláme při platbě předem také poštou do celé Evropy. Objednávka na dobírku je možná jenom v České republice.

Pošta mi doručila dolámané CD. Jak postupovat?

Někdy se může stát, že objednané CD vám pošta doručí s poškozeným obalem, nebo dokonce kompletně zničené. Podle našich statistik se to stává asi v 1% případů. Pokud se tak stane, udělejte foto v jakém stavu vám přišla zásilka a zašlete nám toto foto emailem.

Pokud je jenom poškozený obal, můžete si nový obal na CD zakoupit v každém elektro obchodě / supermarketu. Obal stojí asi 10 Kč. Poskytneme vám slevu 10 Kč při další objednávce. Pokud je CD úplně zničené, zašleme vám zdarma nové CD.

Proč jsou některé přednášky ZDARMA a některé placené?

Některé přednášky děláme zdarma pro všechny, některé jsou zdarma jen pro naše zákazníky. Přednáška ve středu je obvykle zdarma. Záznamy z přednášek jsou placené. Je zcela na Vašem rozhodnutí, zda se chcete účastnit zdarma, nebo si koupíte záznam.

Na základě zkušeností posluchačů přednášek jsem ale zjistila, že pokud si zakoupíte záznam a na přednášku se podíváte opakovaně, tak dosáhnete výrazně lepší výsledky než, když je jenom podíváte jenom jednou a zdarma.

Kde najdu bonusy k mé objednávce?

Pokud jste si objednali nějaký produkt, ke kterému byl bonus, tak bonusy najdete v klientské zóně. Přístup do klientské zóny Vám aktivujeme po přijetí platby na náš účet.

  • Pokud jste platili přes internet, tak přístup můžete mít ihned po zaplacení a dokončení aktivace konta výběrem přihlašovacího jména a hesla.
  • Pokud jste platili převodem, tak bankovní převod může trvat dva až tři dny dny.
  • Pokud jste platili dobírku na poště, tak platby obvykle dostaneme druhý pracovní den po převzetí zásilky.

Platby kontrolujeme a objednávky vybavujeme obvykle na druhý den, ale z různých důvodů si vyhrazujeme dobu vyřízení na 14 dnů dle Obchodních podmínek.

Jak se můžu podívat na bonusové videa, MP3 a texty?

Bonusy k objednávce jsou chráněny uživatelským jménem a heslem. Žádost o přístup můžete odeslat na stránce Registrace. Emailem Vám přijde odkaz pro aktivaci uživatelského konta, kde si vyberete Uživatelské (přihlašovací) jméno a heslo.

Po zaplacení objednávky a připsání platby na náš účet Vám aktivujeme přístup k příslušnému bonusu na webové stránce. Seznam bonusů najdete na stránce Pro klienty.

Pokud po zaplacení nebude existovat uživatelské konto pro Váš email z objednávky, vytvoříme Vám přístupové údaje manuálně a odešleme emailem.

Jak získám okamžitý přístup k záznamům a MP3?

Pokud chcete okamžitý přístup k záznamům z přednášek, MP3, nebo jiným stáhnutelným souborům, je potřebné zaplatit platební kartou přes GoPay, elektronickou peněženkou GoPay, nebo přes PayPal platební kartou nebo zůstatkem na účtě PayPal.

Po zaplacení se vytvoří automaticky uživatelské konto na základě emailu z platební brány GoPay nebo PayPal. Po přihlášení se pod uživatelským kontem, které má stejnou emailovou adresu, jako byla provedena platba, se objeví odkazy ke stažení na stránce s jednotlivými produkty.

Upozorňujeme na možný problém, pokud odešlete objednávku z jedné emailové adresy a při zaplacení na GoPay nebo PayPal použijete jinou emailovou adresu. V tom případě náš systém nemusí spárovat platbu s objednávkou. Napište nám, a potom vám manuálně opravíme tyto nesrovnalosti v datech a odešleme údaje s novými přihlašovacími údaji.

Děkujeme za pochopení.

Pokud máte nějaký další dokaz, napište nám ZDE nebo níže do komentáře.

15 komentářů u Časté otázky

  1. Miroslav Wagner napsal:

    přihlásil jsem se včera k přednášce ale nevšimnul jsem si že mi nedošel odkaz a 20 minut před přednáškou již bylo pozdě na nějakou reklamaci . 🙁

  2. Ondřej Krupka napsal:

    dobrý den, dají se přednášky z archivu zdarma stáhnout v podobě mp3?

  3. Zvuk přednášek napsal:

    Dobrý den,

    na Vaši přednášku jsem se chtěla dívat již 2x, avšak ani jednou nešel zvuk…stejně tak tomu je dnes…tolik bych se chtěla účastnit a tohle mě moc mrzí. Mám moderní nový počítač, aktualizované prohlížeče a vždy zapnutý zvuk, tudíž zde chybu opravdu nevidím :-/

    • Kouč Marie napsal:

      Našich přednášek se účastní stovky lidí a problémy má minimum z nich, co znamená, že problém není u nás. Může být problém v software, který máte nainstalován v PC, může být problém s blokováním u poskytovatele internetového připojení. Zkuste jiné PC u vás doma, anebo vaše PC u někoho jiného… zjistit chybu metodou pokus omyl… Přesněji nedokážu odpovědět.

  4. registrace napsal:

    Dobrý den,

    v posledních 3 týdnech jsem provedl již 3x registraci (napoled jsem se o to pokoušel dnes tj. 6.2.2013 před 4 hodinama) a mail s dokoncenim registrace nedorazil ani jednou (ani z prvního pokusu o registraci před 3 týdny) . Je to normalní ? Přijde mi to ted už jako stranka na vylákání kontakntních údajů.

    O.

    • Kouč Marie napsal:

      Denně se přihlašují desítky lidí do členské zóny. Je možné, že email na potvrzení spadl do složky SPAM, nebo ho odmítl Váš emailový server přijmout. Vaši registraci jsme manuálně dokončili a zaslali Vám přihlašovací údaje z jiné emailové schránky. Email by měl dorazit, pokud ne, podívejte se do složky SPAM, nebo mi napište telefonní číslo a zašlu Vám přihlašovací údaje SMS zprávou.

      • registrace napsal:

        Děkuji za mail a odpověd. Zprávu jsem vždy hledal i ve spamu a nedorazila ani jedna. Je možné že server gmail.com blokuje Vaše zprávy i když to se mi nezdá moc pravděpodobné. V každém případě děkuji za přihlašovací údaje poslané následně po minulém dotazu mailem.

  5. Petr napsal:

    Dobrý den když se dívám na on-line přednášku a pak následlě se nechtěně odpojím mohu se nějak znovu přihlásit? Chtěl jsem se po přestávce přednážky znova připojit na dotazy a již to nešlo. A co když mám na určité téma přednášky připravené otazky a nebyli zodpovězeny? Mohu je někam odeslat?

    Děkuji za odpověť. (Moc mě mrzí že jsem se na některé otázky na dané téma nemohhl zeptat. Moc by mě zájímali odpovědi.)

  6. pomoc napsal:

    Dobrý den,pomůže mi někdo jak správně funguje zákon přitažlivosti?Jak si to správně říkat atd. děkuji 🙂

  7. REGISTRACE napsal:

    Dobry den.Provedla jsem registraci a neprislo mi dnes na meil dokonceni registrace,prijde to jeste dned.Dekuji

Napsat komentář